پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید رئیس پردیس رضوی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی از مرکز رشد کاشمر

بازدید رئیس پردیس رضوی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی از مرکز رشد کاشمر

- 1402/08/06

رئیس پردیس رضوی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی در بازدید از مرکز رشد کاشمر بر استفاده از پتانسیل نخبگانی منطقه ترشیز در پروژه‌های استانی و کشوری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد ترشیز، در ابتدای این بازدید، هر کدام از هسته‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توضیحاتی درخصوص محصولات و برنامه‌های خود ارائه دادند.

رئیس پردیس رضوی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی، با اشاره به اینکه تداوم حیات سازمان‌ها در محیط کسب و کار مستلزم بکارگیری فناوری اطلاعات در آن سازمان­‌ها می‌­باشد، بر استفاده از پتانسیل نخبگانی منطقه ترشیز در پروژه‌های استانی و کشوری تاکید کرد.

وی افزود: به کار بردن راهبردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌های سازمانی، تضمین کننده موفقیت یک سازمان است.

رئیس پردیس رضوی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی تصریح کرد: بهره‌گیری از شبکه‌های علمی و پایگاه‌­های اطلاعاتی در پژوهش و استفاده از شیوه‌های آموزش مدرن مبتنی بر آموزش الکترونیکی ضرورتی انکارناپذیر در دانشگاه­ها می‌باشد که پارک فاوای استان آمادگی دارد در تولید و تجاری‌سازی بسته‌های آموزشی با استفاده از دانش مدیران و اعضای توانمند هسته‌ها و همچنین اعضاء هیات علمی و اساتید مرکز آموزش عالی کاشمر و سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه ترشیز هم‌افزایی لازم را داشته باشد.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.